Ние сме водещ център за обществени и политически изследвания. Продължаваме традицията на първата независима агенция за социални и маркетингови проучвания в България, създадена през 1991 г.
От 1993 г. насам чрез дейността на нашата агенция у нас е представена глобалната асоциация “Галъп интернешънъл”. Ние сме регионален център за Балканите, координиращ дейността на мрежа от изследователски агенции в няколко страни от региона.
Имаме капацитет за:
- Провеждане на повече от 100 000 интервюта годишно (“лице в лице” с таблет, по телефона, онлайн);
- Провеждане на дълбочинни интервюта;
- Извършване на качествени изследвания в студио за групови дискусии (фокус групи), оборудвано със системи за запис и наблюдение;
- Набиране и компютърна обработка на данни;
- Анализ на разнообразни по обхват изследователски данни от високо квалифицирани професионалисти;
- Качествен и актуален експертен коментар.
Членства
Gallup International Association
GIA e водеща организация за маркетингови изследвания и проучвания на общественото мнение със 72 членуващи агенции и покритие на 89% от световния пазар. Сайт.
В продължение на повече от 70 години членовете на световната асоциация “Галъп интернешънъл“ демонстрират своята експертна способност едновременно да провеждат проучвания в няколко държави на сравнима база и да предоставят най-високо качество на изследванията.
Членовете на асоциацията са водещи национални институти с дълбоко познаване на местните изследователски методи и техники, статистически източници, бит и културни различия на всяка страна и са внимателно подбрани от Борда на асоциацията. За всяка държава има само една агенция членка. Членовете работят съвместно всекидневно, за да споделят знания, нови изследователски техники и инструменти за осигуряването на най-подходящите решения за международни изследователски проекти, както и за обслужването на своите клиенти по най-добрия възможен начин.
Съюз „Произведено в България”
Съюзът работи за повишаване на доверието в българските стоки и подобряване на тяхната конкурентоспособност както на вътрешния, така и на международния пазар. Сайт.
Стандарти за качество
Асоциацията се ръководи от първият по рода си стандарт, гарантиращ най-високо качество в работа на членуващите изследователски агенции – ESOMAR.
Със своя кодекс и ръководни принципи „ЕСОМАР“ гарантира защита на личните данни на респондентите в изследванията, независимо от методиката и технологията на провеждане.
Всички членове на ЕСОМАР са задължени да спазват “Международния кодекс за практики в маркетинговите и социологически проучвания”.
Кодексът е създаден съвместно от ЕСОМАР и Международната търговска камара и е възприет от най-големите национални професионални организации на изследователски агенции по света.
Нашият опит
Ние сме експерти в измерването и анализирането на електоралните нагласи и поведение както преди и след избори, така и в изборния ден. В това число:
- Динамика на електоралните нагласи: месечна, тримесечна, годишни;
- Профил на гласуващите;
- Отношение на избирателите (причини да подкрепят/не подкрепят дадена политическа фигура);
- Електорални прогнози (предварителни и в изборния ден).
Извършваме разнообразни като методики изследвания на електоралното поведение от началото на 90-те години.
За повече информация, свържете се с нас.